<%@ Page language="c#" Codebehind="Support.aspx.cs" AutoEventWireup="false" Inherits="Agenti_nou.Support" %> Suport - VOffice

  

 



© 2008 Allianz-Tiriac Asigurari SA




Cerinte
Instalare
Cum va autentificati
Manual VOffice 3.0



Cerinte

  • Un port USB liber pentru conectarea token-ului
  • Windows XP
  • Internet Explorer 7

 

Instalare 

  • Se instaleaza drivere-le pentru token:
    • Se completeaza in Internet Explorer adresa http://extranet.allianztiriac.ro/certenroll/
    • Se acceseaza link-ul „NEW eToken.msi”.(fig.2)
    • Se alege optiunea “Run”(fig.3)
    • Se confirma instalarea, se alege optiunea “I accept the license agreement”, apoi “Next” si “Finish” pentru a finaliza instalarea driver-ului.
  • Se descarca si se instaleaza certificatele de autentificare :
    • Se selecteaza la aceeasi adresa fisierul „certificates.zip“ (fig.4)
    • Se salveaza pe hard disk, selectand optiunea “Save” (fig.5+fig.6)
    • Se dezarhiveaza fisierul intr-un folder creat anterior (fig.7)
    • Se instaleaza fiecare certificat in parte: click dreapta cu mouse-ul pe numele fisierului "Install Certificate".(fig.8)
  • Activare token
    • Se confirma prin e-mail la adresa Suport.Aplicatii@AllianzTiriac.ro primirea token-ului, instalarea drivere-lor si a certificatelor;
    • Fiecare utilizator va primi o parola de acces pentru Virtual Office. Aceasta poate fi primita impreuna cu token-ul sau poate fi solicitata prin e-mail la adresa Suport.Aplicatii@AllianzTiriac.ro dupa instalarea drivere-lor si a certificatelor.

 

Cum va autentificati

  • Se conecteaza token-ul la un port USB.
  • Se deschide Internet Explorer si se completeaza adresa aplicatiei Virtual Office(fig.9): https://voffice.allianztiriac.ro
  • Dupa activarea ferestrei de autentificare in aplicatie, se introduce parola in casuta “Password” (fig.9). Daca parola este corect introdusa, se va incarca pagina de start a aplicatiei, în caz contrar apare mesajul „Incorect password”.
  • Observatie: Daca se introduce gresit parola de 15 ori, token-ul se blocheaza si devine inutilizabil! In acest caz va rugam sa contactati Serviciul Suport Aplicatii la numarul de telefon 103103 sau pe adresa de email suport.aplicatii@allianztiriac.ro.
    © 2003  Allianz-Tiriac Asigurari SA

 

 

  © 2003 Allianz-Tiriac Asigurari SA